Don't bend, don't break, baby, don't back down.

Skriver lite ändå, på uppdrag av min kära syster!
Tog sovmorgon igår, otroligt skönt, blev dock inte en lika lång idag, har istället just nu massor av energi, så jag har slängt upp alla små skolsaker som är kvar att göra och satsar på att sätta all energi på det. Ska fixa allt det idag, även fara till stan och filma till en skolfilm, baka pepparkakor och rida båda hästarna. Men ligger man i lite så ska jag nog hinna allt! 
Insåg även imorse hur otroligt många böcker jag har att läsa, och det gör mig så glad. Speciellt nu när jag kommer ha tid till det också. Min ide om en liten del av himmelriket på jorden :) 
Kommande vecka är sista veckan innan jullovet, sista innan höstterminen är slut. Sen är det bara ett och ett halvt år skola kvar. Får se vad som händer efter det.... lär ju bli intressant. 
Nå, ska återgå till att dricka mitt te, stirra på mina 9 tända ljus och knappa ihop det sista skolarbetet. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: