We read to know that we are not alone.

Fullt fart hela dagen, har varit i skolan, på marknad, haft syjunta med smore's dip och fixat till halloweenpartyt nästa helg! Har haft hur roligt som helst hela dagen, verkligen något att ta vara på. Testade sminka mig till utklädnaden också, under dömade blickar från mina vänner. Men det blev rätt bra, även om jag ska ändra lite när det väl ska vara ihop. Imorgon är det mera halloweenfix, ska börja pynta stugan vi ska vara i, och fågelskrämman Pär vi byggde ihop i höladan får följa med! Ska även fundera ut hur jag ska få fast alla löv i mitt hår, och även torka lite fler löv... Ska även få in pluggning och ridning under helgen, bland annat. 
 
Snodde bilden från mandas blogg, förra årets halloween :D
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: