I've been looking at you for a long long time, tried to get by, tried to make you mine.

Nämen god kväll. Sitter i min hörna med tända ljus. Måndag, ungefär 7 veckor till julen! Däremellan ligger bio redan nästa helg; Thor - The Dark World i 3D redan nästa helg! Och nu på torsdag komemr båda hästarna, som det ser ut just nu, med in till HR; Stora Grå är igång igen. Vi har hunnit vara på hela 2 st skrittrundor. Härligt och sitta på jättehästen igen, som ändå inte är sådär jättestor. Sedan har vi lite klassisk novemberdötid; mest skola, mörker och inget nytt. Men det blir lite maskerad i slutet av november, och sen är det fösta advent med skyltsöndag, och då ska jag på julklappsjakt! I december så kommer även andra Hobbitfilmen ut, även den ska ses på bio! Otroligt taggad inför det! Och så är det de vanliga torsdagslektionerna också, de är roliga. Sen är det jul, och pepparkakshusbygge igen, och ja, jul. På det har jag även både bra böcker att läsa och en del låtar att lära mig spela. Och en teckning som börjar vara halvvägs klar. Eller en tredjedel snarare. Och så är det ju ridning med Stora Grå också, det blir roligt! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: