abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Brist på rubirk :)
Såg nu senare att filmen jag lade in från förra inlägget, på vattenracen, är helt ihoptryckt och avlång. Men om inte annat så är det ju bara att klicka in det på Youtube och titta där i vanligt storlek :)
Ger till och med en länk ;)
Duhner Wattenrennen 2010
.
Nu är min fot är lindad och fin, det är ju Halta Lotta som sitter här ock skriver :) Vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort, men har typ stukat min stortå (!?), och en del av foten, så den är så svullen, varm och fin :) Och det hände i helgen, lördag/söndag, och det har om möjligt bara blivit värre... Så det återstår att se vad som händer! :) Planerna är i alla fall att rida barbacka nu, så att jag åtminstone slipper undan det med att ta stöd i stigbyglarna, när det nu behövs :) Det skadar ju det också :)
För alla som är intresserade :)
Måste till bibblan väldigt snart också, innan helgen. För har läst ut böckerna nu, och i helg händer det ju som sagt inget speciellt... Alltså, perfekta tider för att läsa bra böcker!!
(Jag ska döda flugjäveln som surrar runt i taket! Jag gör det nu!! **** *** irriterande! Grejen är bara det att jag inte får tag i den...jag... hm... gör det... en annan gång... host. )
Snacka om irriterande fluga.
Hursomhelst. Skriver om Dagens ridning med Gino, sen ska jag sova!
Godnatt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: