Fredag

Igår red jag Nappe efter lektionerna, och jag kan lugnt säga att det var som att sitta på en större version av Gino och utan att veta om man kunde få stopp eller inte...
Men det var egentligen inte det jag tänkte skriva :D
Utan det är så, att igår fyndade jag lite roliga saker som jag kanske ska köpa, tänkte passa på nu när jag får chansen. Till Gino alltså :D Då är bara problemet, att jag inte hittar något i samma färg att köpa. Ingenstans. Så tillslut kom jag fram till, att jag helt enkelt få ta och göra det istället. Jag ska köpa det material som behövs, och så sak jag gör adet ORDENTLIGT, så att jag faktiskt inte behöver köpa sen, och då sytt helt i onödan.... Förhoppningsvis, så funkar det ;)
.
Räserfräser!!!! Tagga!!! Hoppas för allt i världen att det funkar nu också!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: