Gino 11/4

Plats: Salmis
Utrustning: Sadel, martingal, bett, benskydd - Ridbyxor, hjälm, skor med chaps, jacka
Inriktning: Galoppträning = Flåsträning
Framskrittning: cirkus 20 min
Framridning: cirkus 10 min trav
Rusningar: cirkus 1
Antal fina sträckor trav: Många
Antal flås mot vattenpölar: cirkus 20 st?
Galoppfattningar med bomber under hovarna: Måååånga...
Galoppsträckor: Många.... Närmre 15 st?
Fart: 7/10
Byten på galopp, både medvetet och omedvetet från båda sidorna: Minst 10
Antal utflipp: Minst 5
Längd: X antal meter
Höjd: 5/10
Skrittpauser: Många
Sänkning av gas under galopperna: 0
Flås 9/10
Massvis med hala, vill-inte-stanna-bromsningar: Check
Hälsning på två små flickor som ville klappa den söta hästen: Check
Nertravning: cirkus 5 min
Avskrittning: cirkus 20 min
Trötthet på häst vid slutet: 4/10
Trötthet på ryttare vid slutet: 7/10
Antal bilar som saktade ner vid omkörning: cirkus 1 1/2 av 20
Ordentligt svettig häst: Check

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: