Gino 16/4

Japp, idag var det Kickikurs, alltså hoppning och en hel massa hinder. Gick egentligen ganska bra, var tre olika linjer med fyra upphöjda bommar på den första, tre hinder på nästa, räcke - oxer - plank, och tre hinder på sista, kryssoxer - räcke/grind - oxer.
Vi hoppade mellan 70 - 90 på de flesta hinder. Kunde inte räkna exakt :) Nejmen, han hoppade lugnt och fint hela tiden, stannade lite emellanåt men ingen större sak. Hah, han hoppade som värsta gummibollen, jättefint!!
Fick flyga själv en gång, efter att vi hoppat andra linjen och väggen kom ivägen ;) Så Gino typ tvärnitade, jag flög framåt längs hans hals, när jag kom fram till hans huvud duckade han och kastade sig åt höger. Så jag gjorde någon slags sne volt, och landade på fötterna fast totalt utan balans, så damp ner på rumoan i sanden :) Gino drog ärevarv i full fart, och då var det verkligen full fart, innan jag började bromsa upp honom och han kom fram till Kicki. Efter det satt jag och garvade hela tiden :D Var lite kul, blev lite skakis en stund också :D
Jå, kul var det, men det är någon känsla som fortfarande känns fel. Vad vet jag inte.... :)
Imorgon skulle Becky komma och filma/fota, så det kanske kommer upp något :)
.
Wiihoo :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: