Gino 18/4

Tänkte fara på en liten mysig barbackatur och ta det chill sådär, men det blåste storm. Och mitt sunda förnuft sa mig att jag inte skulle fara ut barbacka.. alltså blev det med sadel. Red också med hackamore.
Vi kom inte ens ut på vägen innan Gino sa:
FRYS!, (påstlådorna blåste upp)
Jag: Helt ofarligt...
Gino: Ah, okej, bäst att kolla du vet.
Sen tog vi oss ungefär tre meter...
Gino: FRYS!
Jag: Heeelt ofarligt
Gino: Bäst att kolla....
Mn vi segade oss runt ett tag, lite fint var det ju som ändå :)
.
Sommartider :D
Testade också det här med Gino när vi gick från hagen, nu när stubbarna kommit fram. Och nog ställde han sig så fint på andra försöket, med båda hovarna rätt på stubben. Så stod han över mig med en så nöjd och mallig min, och såg så fin ut :) Så massa klappar och kli fick han! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: