Gino 19/4

Åkte in till ridhuset, red med sadel och hackamore. Testade också Sannas ridstövlar, var helt ok. :) Tänkte träna på att rida med en hand, men det hela blev lite slappt. Till att börja med så blev Gino väldigt svettig väldigt snabbt, eftersom det var så varmt i ridhuset. Så det hela gick ju lite trögt... Efter en stund blev jag själv i ridhuset, Soffi och Nalle blev klara. Så efter lite velande satte jag ett grimskaft om halsen och red så resten av ridturen :D Funkade rätt bra faktisk. Galopperade, gjorde en massa ridvägar och grejer :) Rätt kul :) Ja, så så jag det.
.
.
Efter det, nån timme senare, blev det av någon anledning så att vi släppte lös Gino i ridhuset, efter att Apollo och Paloo varit där och sprungit. Gino ville då inte riktigt kanske röra på sig hela tiden, så jag gick och drev på honom, och vi fortsatte runt så och det hela blev till lite löslongering :D Bara sådär :D T.o.m. med avsaktningar, igångsättningar och varvbyten ;) Och hel massa korsgalopp :P
Det kom med på film, men en snabbild:
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: