Mystider

Påskolvet har varit i en hel vecka, och jag har cyklat en massa varje dag :D Ska börja cykla till skolan nu också, jättebra!! Med Jenny ;)
Idag har så gott som hela halvan av släkten varit här, och vi har haft påskmiddag och haft så allmänt roligt :D Före det har jag varit på HR på morgonjour, och det var också gott så härligt!! Ruskigt varmt och solen skiner, stå i alla hagar o spola vatten ssamtidigt som man hälsar på hästarna!! :D
Sommartider ♥
.
.
Imorgon far jag på jour igen, men det gör inte så mycket :D Gör ändå inte mycket annat här hemma!! Gino har påskvila som sagt, han har tappat en framsko :) Hovslagaren kommer på måndag!! Och då blir det minsann sommardäck!!
Allt för mig just nu.... Bara 7 veckor skola kvar nu!!! LÄNGTA!!!!!!!!!!!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: