Tävla!!

Jag är ruskigt sugen på att tävla!! Hoppa en massa!! Jättejättejättemycket!! Fixa alla saker, åka iväg, gå banan, se allt folk, alla hästar, rida fram, in på banan, sen hoppa! Hoppa massa!!! :D Ba flyga runt allting :D Ruski jättekul!!! Vill nu!!!!! Det är bara att hålla, driva, smacka och hålla i sig bäst man kan! Rida värsta svängar, så sanden sprutar! Fast det gör det ju oavsett när man sitter på Gino.... :D
-
TaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTagga
TaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTagga
TaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTagga
TaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTagga
-
Hihihiih :D Det är seriöst något som är fel :D Det här är första gången någonsin som jag taggar till att tävla!! Har inte ens tyckt om att tävla! Varit sådär, usch nej, vill inte. Och igår åt jag hämtpizza, och jag ville ha det! Och jag, jag tycker inte om hämtmat... Något har slagit feeeeeeel....
Men det gillar vi!
Postat av: sofie

du pappa kanske kan köra den 22 till rååååååne!!!

tagga!

han sa att han skulle fundera! de lät som jo! :DDDD

2011-04-26, 10:40:14 - URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: