4 hästar

Lappen igårkväll med sina gulliga lindor :) Passade ganska bra i ljusblå :D
-
Igår har jag då ridit 4 olika hästar, vad vi har gjort exakt orkar jag helt enkelt inte skriva :)
Men först ut var Fany, gick lite bättre än förra gången, sådär att man börjar hitta knapparna nån gång också. Red ute med Soffi och Paloo.
Sen var det Otylia, inne pga. ösregn ute. Red barbacka, gick bra det också :) Älskar att rida barbacka :D Höll på att glida av en gång bara, men det är lugnt ändå :)
Tredje var Gino, vi for ut i Salmis och galopperade. 1 H och 10 min.
Sista var Lappen, vo jobbade igång i skritt, först på lång och sen kort tygel, och så lite trav och sånt. Barbacka där med, orkade inte hämta upp honom till stallet :) Lappen är så himla mysig! :D
Ja, de var alla...
(Okej, alldeles strax kommer jag sitta i bilen påväg till Luleå och handla kläder... Inte mitt favvointresse om man säger så. Men kläder som passar måste man väl ha?? Aa, men vi ses ikväll igen säkert... :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: