Bergatroll

(Kan hälsa att jag är hemma, men inte mycket mer med det ;) Kommer bilder när jag får tag på några :))
-
Nu har mitt hjärta till Bergatroll åkt på igångsättning :) Skrittade idag, ska göra det imorgon också, och sen där efter blir det nog lite trav.
Kan berätta lite sådär allmänt också att jag hittat en ganska bra ihopsättning av grejer till Gino :) Den gamla martingalen och så hoppmagplattan, som båda har grönt resår, tillsammans med det ljusgröna schabraket, och om det passar sig så med bootsen som jag färgat guld, och guldpannbandet. Och så svarta benskydd :) Något sådant, får se lite hur det blir med det. Men det gröna i alla fall..... ;)
-
(Martingal och pannband ;))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: