Heppas

Dessa Heppahästar höll jag igång idag:
Först:
-
Fany, från sin allra bästa sida :D Nejmen, det är Soffi eller Becky som tagit bilden för någon vecka sen :)
Första gången jag red henne, rätt så känslig, sjukt tjurig = Sto. Men kommer säkert bli finfint sen när vi lärt känna varandra :) Var ju lixom andra mötet idag, första gången manglade hon in mig i ett staket, den här gången fick vi jaga henne och några andra ''fina'' pållar genom hagen i ösregn i minst 40 min sammanlagt...
-
Sen den här lilla damen igen:
-
Hon var rätt spänd, eller ville som inte alls som slappna av. Men annars så :) Slutet var ganska roligt, så det är ju finfint :) Sjätte gången jag rider denna dam, kommer säkerligen tappa räkningen nu snart... :)
Var påväg ut och rida Gino sen också, men han stod och skakade och var helt totalt sjöblöt, så satte in honom, skrapade av och la på ett täcke istället. Efter senaste veckan så gör det inget med en vilodag :)
Och Lappen... Är Lappen :) Inga kommentarer om det, mer än att man inte riktigt ska rida i regnstorm.
Min biffponny:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: