Rida storhäst

Jag har nog inte sagt det förut, och inte nämnt det alls. Värsta avslöjandet hära... Nää :D Men det är så att jag inte är något större fan av ponnyer. Ärligt talat. De är små och tjuriga. Visst har jag ju haft såna jag tyckt om lite mer, som varit roliga och så. Men den är sant när jag säger (Skriver) att Gino är den enda ponnyn jag någonsin gillat sådär på riktigt. Sådär riktigt på riktigt.
Annars ska det vara storhästar för hela slanten. Tycker fortfarande att det var lite kul att hoppa Otylia den där kursen, fast än det inte gick så himla bra. Och varje gång jag ridit någon av stallet hästar, så har det varit lika kul. Samma med Lappen, även om allt är lite annorlunda när det gäller Lappen.
Det ska vara stort och snabbt! Så är det med den saken!!
(Fast för det säger jag inte att det inte är kul och rida ponny, föredrar bara storhäst!)
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: