1 December - 1/12 2011

Idag har jag stigit upp halv 7, slängt ut tre stycken hästar med regntäcken i hagen. Tittat på julkalendern, som verkar rätt bra. Hava skoldagen har gått, och jag ska snart gå till min pianolektion. Sen är det hem en snabbis och sen till HR för första avslutningen med knattarna, och sen de vanliga lektionerna. Och så ska jag titta på tidernas bästa julkalender, Mysteriet på Greveholm.
-
I helg är det stalljour, och Gino ska med in. Ska träna på lite hemliga saker som kommer hända i framtiden, som jag är helt onödigt nervös för som helst, för jag vet att det kommer gå jättebra.Och luciaträningarna i stallet startar också. Så det är julfeeling här, och det tycker jag om! Dock saknar jag snön..!?!? Första gången det är december utan snö. Nästan i alla fall.
-
Ihelgen har jag varit till Globen och SIHS, och det var ju värsta feelingen där också! Och nog fick jag hem några saker också... Ett schabrak, marinblå med rödvit kant, ett svart fleecetäcke med silverpasspoal som jag ska få in Ginos namn på. Ett grönt strasspannband och en ljusblå fölgrimma!
Tiderna rullar på :)
-
En dag med plugg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: