ÄVENTYR!!

Wohooo :D
Nejmen, ba skoja :D
Nästan :D
Idag har jag varit i stallet och inte gjort något... alls :) Stalljour, Hoppning, slöa med Soffi :)
Nejmen.... Ah, skön dag :D
Är bara irriterande, hade tänkt rida Lappen ordentligt hela helgen, vi som är lediga imon och allt, men inte gör jag det.... ARGH på mig själv!!!! Så.... Har inga bra ursäkter? Igår tog jag en hästfri dag, och idag.... var jag på HR fram till kl 3-4, sen var det middag och sen var Soffi här och vi bara slöade... Äsch. Usch. Ge mig sommar och ledighet. Snöstorm har det nästan också varit.... :(
Men imorgon... Ah, vi är lediga :D OCh gänget ska ut på, ÄVENTYR!!! :D :D :D
Lär väl.... märkas här senare ;)
Hajhaj :D
.
Mystiska ting.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: