dfgn rsgf fgn

Har inte haft lust att skriva mycket senaste tiden. Men, det är väl så. Det kommer tillbaka sen någon gång :)
Har prao nu, så jobbar hos pappa. Håller på och gör en massa grejer, har just fixat alla delar till en pilbåge, som det kommer bild på när den är klar, och så ska jag göra lite tränskrokar till stallet och sånt :D Höll på och sätta ihop träns igår, och nog blev det nog något.... Men är inte klar än, har massor inne också ;)
Sen så... är det svinkallt ute, och jag menar det!!! Hästarna går bara ute när det är sol, och det går knappt att rida. Härliga -27° och liknande. Så därför, lär Gino inte få komma med till HR idag, men. Ja. Finns inte mycket och göra. Om jag får, hade jag tänkt rida någon utav storhästarna. De är som så roliga :D Det som är dåligt med att Gino inte kan komma med, såvida det inte blir lite varmare till kvällen, vilket inte lär hända, är att vi har då hoppning. Och vi skulle faktiskt behöva hoppa lite och rida ordentligt, för att det är kurs för Kicki i helg. Och Gino kommer vara totalt galen. Känner det på mig. Eftersom det inte ens går att rida som vanligt när det är så kallt. Och då snackar vi överskottsenergi och gasen i botten. Det är kul, men inte i ett ridhus när det står hinder överallt. Faktiskt inte...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: