Gino 17/2 och 18/2

Igår vilade han. Var inte hemma på hela dagen, så kunde hursomhelst inte rida.
Idag for jag trots de härliga minusgraderna. Och det var svinkallt. Usch, usch, usch!!!! Han var ganska springig, men inte konstigt eftersom han vilat i tre dagar. Och att han vilat så länge kom jag såklart på först när jag slängt mig upp på honom barbacka, börjar rida ut från gården och han blåser upp sig och hoppar omkring för allt han ser. Great lixom. Men det gick ändå. Vi säger så fint att jag red så gott som hela ridturen på en hand, ungefär så, ena handen kring tyglarna, andra i manen och sen gasen i botten. Ah :)
.
Liten ponny.... :)
Hoppas det blir nog varmt till söndag för att vi ska kunna åka till kursen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: