Hästbibel

(Högkvalitetsbild såklart ;) )
Den här boken, är lite som en bibel för mig :) En hästbibel :) Jag är ju inte kristen eller så.... Men man kan säga det så lätt som att, en vanlig bibel, är svår att förstå, den har många smarta ord och saker att fundera över, men som sagt, den är svår. Inget jag fattar just nu. Samma är det med boken av Klaus Ferdinand Hempfling - Dansa med hästar. Otroligt smart ord, massvis med grejer som är helt sjukt bra att förstå, men den är svår. Inget som jag fattar i dagsläget. Men något som jag vill lära mig. Lära mig allt han menar om att dansa med hästar. Inte Bibeln, nej ;) Men om jag skulle välja någon bok att följa, inom något steg i livet, så är det Dansa Med Hästar. Den är svår, men bra och något som jag någon gång ska lära mig. Min hästbibel ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: