Lappen 12/2

For ut och busade med Lappen en sväng. Eller var snarare så att jag försökte ha lite kul, men han segade... Men har kommit fram till att han är omotiverad. Han ser ingen mening med att springa, när han lika gärna kan stå i hagen och glo.... I alla fall, så har jag länge funderat på det där och rida med enhandsfattning. Och Lappen är bra att exprimentera med, så det körde vi på att försöka med. Problemet är bara att han inte lyssnar lika fint på små hjälper som den fina herren Gino gör...Alltså för jag nog göra det på honom istället. Eller nej, har inte gett upp hoppet helt om Lappen än... :) Men, skrittade och travade sådär fint, kallt var det också...
Vill tillbaka till sommaren -09 med Lappen. Då passade vi så bra ihop.... Fast vi kanske gör det fortfarande, det är väl bara jag som snurrat till skallen lite :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: