Nanannanan :D

(Bry er inte om ifall allt ser konstigt ut, det fixar jag när jag har tid ;) )
.
Tänkte bara skriva en del innan jag ska ta och lägga mig ;)
Har funderat ut att alla disneyfigurer har ganska mycket smart att säga. Kloka men enkla ord so är värda att fundera över.... Om man tänker efter, alla filmer i sin helhet, har ju ofta ganska stora och bra budskap ;) :D Fundera på det ;)
.
Och, så har jag också funderat (hehe ;)) att jag har länge velat testa på distansridning. Inte och tävla och sådär, men fara ut och rida, flera kilometer!! :D Tänk vad kul... och det finns ju mycket skog här uppe i Norrland. Dock inte så bra ridvägar, men det är väl lite det som är grejen? Men någon gång, när jag nu lyckas få komma ut och rida själv, så ska jag och Gino fara ut och rida riktigt, riktigt lååååångt :D
Nu är det ju lixom, ah, vi far ut och rider ett tag så att han får motion osv. Men istället bara, ah, nu ska vi fara ut och RIDA, och så rider man faktiskt!! Sådär, som det var lite förut ;)
.
Långt, låååångt, långt..... Nog för att det är fel häst bilden, men ah, vem bryr sig :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: