Tider

Becky:
Ja... Lappen är alltid Lappen, hur svår han än kan vara ;) <33
Lappen kommer alltid finnas hos mig, hur långt bort han än galopperat bland molnen. Det är trots allt Lappen... :)
.
Hästarna blev vaccinerade idag, och lite annat sånt där smått, kollat tänderna och så, så nu måste de gå lugnt ett tag. Och eftersom vi hade hoppning idag, så fick jag ta en anan häst. Förvånande nog var det Annso's nya arab, Ceramika, jag hamnade på :) Lena hade planerat travhoppning, och sånt, ah, det var bara att gasa runt :) Lite rolig häst ändå, påminde lite om Gino på ett sätt :) Inte för att någon kan likna Gino, men påminde, jovisst, nog gjorde hon det alltid :D Rätt rolig häst alltså....
.
Just nu satsar jag på att ta mig igenom de kommande 9-10 dagarna. Skola, tester på idrotten, där bland annat copper, 12 minuter utan att sluta springa. Konfaläger i Piteå, av alla ställen, sen mera skola. Skolan förstör det mesta. Men sen vänder det. Hästarna kan börja ridas som vanligt igen, eller åtminstone Gino ska fortsätta gå som vanligt, Nenni fyller år så det blir lite partey och skratt hos henne, sen är det härliga sportlovet framme!!!
Det gäller bara att hålla ut!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: