16 sanningar om mig själv :)

1. Jag älskar verkligen böcker.
2. Jag tycker om när det är städat och fint, men orkar sällan städa själv.
3. Jag har 36 födelsemärken på min vänstra arm
4. Och över 20 födelsemärken på min andra arm, den högra.
5. Jag är pank, men bara på låtsas.
6. Jag har en exakt dröm, ett speciellt tillfälle, vad gäller hästar, som jag en dag tänker uppleva.
7. Jag vill kunna spela gitarr sådär riktigt bra, och en dag tänker jag göra det också.
8. Jag har väldiga problem med att ta kritik/hjälp av andra.
9. Jag hatar mitt hår, men ändå inte nog mycket för att klippa av det.
10. Jag älskar att gå barfota.
11. Därigenom gillar jag verkligen inte skor.
12. Jag hatade klänningar förut, men börjat använda klänningar lite mer på senaste tiden.
13. Jag älskar så gott som allt som inte är på riktigt, som bara finns i fantasin och saker från förr.
14. När jag hade mitt förra rum möblerade jag om minst en gång i veckan, men gör inte det mer för att det rum jag har nu har.. sina begränsningar.
15. Jag har alltid tyckt att hästar och vargar har varit lika fascinerande och underbara. Mina favoritdjur alltså.
16. Jag borde egentligen sova istället för att göra det här
:D
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: