2010

2010 var ett bra år. Det har varit många dåliga stunder, men de bra har stått högre.
Januari
I Januari träffade jag Becky och Soffi på riktigt, och snäpp sa det så var vi bästa vänner och litade på varann till 100% :) Under den tiden hade jag tre hästar att rida och ta hand om själv, så hade ändå inte mycket tid över till annat. Jag och vännerna tolkade, jag gasade omkring barbacka på alla hästarna och försökte hinna med allt och inget på en gång. Jag upptäckte också en annan sida av Gino, som jag inte förstod mig på, och funderade på väldigt mycket.
Februari

Februari minns jag faktiskt inte mycket av. Allt snurrade runt som tidigare. Jag red några kurser för Sary, var med Becky och Soffi osv. Som vanligt ungefär alltså.
Mars
Mars minns jag ännu mindre av. Det var fortfarande samma, rida så mycket som möjligt. Inte mer. Men det var en intressant månad ändå. Jag hittade mycket nytt att undersöka, olika sätt att tänka och leva.
April
Jag taggade sommmaren väldigt mycket. Försökte komma vidare i markträningen med Gino, men gick inte särskilt bra. Men vi försökte i alla fall. Red inte Steffi särskilt mycket mer, och försökte komma vidare med Gino i hoppningen också.
Det var en tid som stod stilla.
Maj
I Maj åkte Steffi iväg från oss, och jag saknar henne en hel del.
Red lite kurser med Gino, däribland en för Sary, på utebanan. Han var tossig, och under ena dagen knäckte jag min kära tumme.
En ledig helg var den sådär underbart varmt, och vi i gänget vårstädade stallet. Åkte snöbacke barfota och i linne. Norrland var det jag :)
Maj var i alla fall den roligaste månaden på länge.
Mer kommer senare :)
/S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: