Gino 12/1

Första dagen för året för Soffi :) Vi klättrade upp barbacka på varsin häst, alltså hon på Lappen och jag på Gino, och så gasade vi, ganska fullt :D Vi körde årets första galna, dumma, osmarta, vilda galopp. Eller vad man nu vill kalla det :) Då menar jag alltså att vi gasar upp i hög galopp när de ligger bredvid varandra, och... så sitter vi barbacka. Jag tycker själv att det låter lite hemskt men... De gasar själva på utan att protestera, så jag tror inte att de har något emot det :)
För övrigt kändes det som att jag och Gino hade kvar lite utav känslan från lektionen i tisdags, så det kändes rätt bra. Testade faktiskt ett annat bett, ett mellansmalt tredelat, men kändes näst intill likadant som med det vanliga. Högg i bettet gjorde han också lika mycket som vanlig.... :(
Men vi fortsätter sökandet efter något som passar oss :D
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: