Gino 14/1

Fick en till mystur idag!! Det var Ginos version av min och Lappens ridtur igår ungefär :)
Red barbacka på hackamore med en extra ring och dubbla tyglar :)
Ifall någon fattar mina Paintskills ;)
Det kändes riktigt bra under hela ridturen, han pinnade på i rätt bra tempo, men det gick fint utan att jag studsade eller behövde hålla i manen! Flyttade i skänkelvikning och runt lite varstans, en hel del annat och allt funkade så bra!! Kunde till och med gå från trav - galopp - trav utan mantag, vilket alltid har behövts :D Dock tröck jag ju fast mig med benen lite mer, men ändå lixom... :D
Mys!!!
Hade egentligen inte alls tänkt rida idag, men det var tur att jag gjorde det!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: