Gino 17/1

Red som planerat med sadel, hackamore med dubbla tyglar :) Var en halvbra ridtur, lite mysig sådär :)
Tog in honom först, och lät honom stå lös, med bara grimma. Till min stora förvåning stod han på sin plats så gott som hela tiden, förutom när jag höll på och grejade med sadelgjorden :)
For iväg, utelampan gick också, inte härligt. Red med rätt långa stigläder :)
Glömde bort mig själv emellanåt så han traskade på lite som han själv ville. Men det fick gå ändå. Galopperade hela vägen till stranden och tillbaka, sen travade och skrittade vi av. Och trots att grannen plogade snö bredvid vägen fick lille herren inte något flippat anfall :D Vi utvecklas :)
( Nu blev det sådär konstigt skrivet igen, men äh, vi skyller på att jag är lite allmänt förvirrad för tillfället ;) )
-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: