Gino 28/1

Fixade stallet, och sen släppte vi in hästarna :) Fixade i ordning dom, och så får vi bara iväg :) Barbacka, och så testade jag det nya spanska pannbandet på Gino :D Sånt där med fransar, trodde han skulle tycka att det var jättekonstigt, men inte då :D
Gick jättebra att rida, hittade lite nya funktioner på bett + nosgrimma. Red i ca en halvtimma, två vändor skritt, två vändor trav :D
För på ''äventyr!!'' i hagen, och satte händerna på huvudet och sen åkte jag och styrde om vartannat :D Jag styrde de gånger då han lyssnade på mig :D Annars åkte jag bara med :D Funkade rätt prima.... :D
Lite Happyface här, det var som roligt och mysigt att rida idag :D
Bild på pannbandet och det kommer senare :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: