Gino 6/1

Japp... Red med Soffi på isen, och hästarna har vilat de två senaste dagarna.... Det gick.... Snabbt ;)
Nå, ner på isen, och så red vi runt ett stort.... varv, och så travade vi runt lite grann och så gasade vi upp några snäpp till. Och det är bara så, att det går riktigt, riktigt snabbt. Det är inget man kan få upp när man ''rejsar'' tvärs över en ridbana, som när hästarna är taggade, eller när som ex. jag och Gino hoppar. Det är nada speeda då. Men på fruset vatten utan stopp... Det går snabbt. Inget snack om saken. Det är något man måste uppleva för att fatta, och det blir ännu roligare när man inte ens behöver driva på, utan de springer själva, för att de vill.
Känslan är bäst.
:D
Hah, rolig ridtur :D
När jag sätter mig på en häst lånar jag en kraft och styrka jag själv inte har, remember??
/S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: