Gino 9/1

Som sagt, red ute barbacka och med hackamoret :) Han var toltalt stirrig, utav någon anledning. Men vi tog oss iväg efter en stund ändå. Det snöade regn, så alltför mysigt var det inte, mörkt var det också. Det var mysigare faktiskt :) Då ser man inte alla fula moln ;)
Nå, som sagt igen, kom jag på hur jag skulle få honom att sluta rusa i traven, så ställde/böjde honom i halsen och nacken, ( tog lite stöd av snövallarna ), och försökte flytta bakdelen också, så lite som en skänkelvikning rakt fram. Och från det läget gick vi till trav ock skritt, emellanåt böjde han bara halsen och pinnade på, och andra fixade han allting perfekt :) Det var något bra tycker jag :D
Var helt klart en för övrigt mysig ridtur, jag har verkligen saknat att rida barbacka!!
( Har inte gjort det på nästan en vecka :) )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: