Gino planering

Vecka 3
-
Måndag - Dressyr - Hack, dubbla tyglar, sadel
Tisdag - Lektion HR - Hoppning
Onsdag - Ordentlig jogging - Soffi på Lappen
Torsdag - Vila
Fredag - Galoppträning/Plumsa på isen
Lördag - Hinderträning WE + Jobba på vägen
Söndag - Kurs Hoppning - Kicki Appelquist
-
Nu ska jag följa det här bäst jag kan. Så är det bara. Inget att välja på, skita i vädret så länge det inte går över-20°.
Skriver in på ett ungefär Lappens också. Så att jag har lite koll i alla fall.
-
Måndag - Skrittur
Tisdag - Vila
Onsdag - Jogging med Soffi
Torsdag - Vila/Lätt ridtur
Fredag - ??
Lördag - ??
Söndag - ??
-
+ en nattur på isen när fullmånen syns.
Vill hinna med Lappen så mycket som möjligt, men det är inte det lättaste. Det skulle gå om jag hade orken och viljan, men jag har inte riktigt hittat den ännu....
-
Mina stora killar.... :( :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: