Jag tittade på den här bilden...

...och insåg hur jävla galen och dum i huvudet jag egentligen är.
Jag hoppade Gino barbacka. GINO. BARBACKA. I GRIMMMA!!!!!!
Och inte bara sådär en gång heller nej, utan nog höll jag på och kämpade omkring i hagen hela jävla sommaren, med bommar, barbacka, i grimma. Kunde jag inte ens satt något som liknade ett träns på honom?? Nej minsann, varför ska det behövas?!?!
Alltså kom igen!!
Titta:
Först en galen, tossig häst som är rädd för bommar =
Gino
Som jag sätter mig på;
Barbacka
Alltså;
Utan sadel = Inget mer än man att hålla i sig
Och inte har jag något träns heller, utan en;
Grimma
Och som plus på allt inte sitter som den ska, och är allmänt dålig.
.
Kan jag få fråga exakt VAD jag tänker med?!?!?!?
Tydligen ingenting, skrev ju alldeles nyss att min hjärna är störd, alltså, är jag det.
Och en störd blondin med en galen häst... Slutar sällan bra.
Jag måste börja tänka på det lite grann nu.
Jag är störd.
Men.
Gjort är gjort.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: