På den gamla goda tiden

Jag började fundera (igen), hur det skulle vara om jag inte red Gino. Om Gino inte var med i spelet lixom. Ifall att han fortfarande stod här hos oss, men att det var typ någon utav syrrorna som skötte honom. Då det bara skulle vara jag och Lappen. Precis som förut. Som på den riktigt goda tiden... När han och jag tog varje steg tillsammans. Jag saknar det. Om det fortfarande skulle ha varit så idag, så hade allt sett så mycket annorlunda ut.
Det hela kom upp, när Tessa skickade mig ett sms om sadlar som var till salu, och det var bara stora sadlar. Sådana som skulle passa Lappen, och sadeln han har nu passar ju inte riktigt. Men ändå tänkte jag inte att jag skulle köpa en. Jag behöver ingen sadel till Lappen. Vi klarar allting utan den.
Tänk om det fortfarande bara skulle vara han och jag...
.
Inte för att jag tror att jag skulle kunna byta tillbaka allt mot som det var förut...
Får fundera vidare på det där...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: