Skola

Sitter i skolan, och jag har faktiskt inget emot att fara hit den här veckan. Eller just nu. Trots att jag knappt kom upp ur sängen på morgonen... :) Jag tror att det är av den enkla anledningen att det händer en massa annat roligt efter skolan hela veckan :D
-
Måndag: Det är bra väder och jag ska rida båda pållarna när jag kommer hem :D
Tisdag: Hopplektion med Gänget, för Lena :D ( Ska rida fram före så vi hinner bättre och lugna ner oss ;) )
Onsdag: Soffi kommer och rider med mig :D
Torsdag: Troligen rida Lappen, vidare till HR för lektionerna och lite annat roligt ;)
Fredag: Alltså, det är ju fredag!!!
Lördag: Gänget kommer?? Annars allmän slappdag :D Min vilodag i veckan ungefär :D
Söndag: Hoppkurs :D Och rida Lappen :D
-
Och säger det igen, ''månritten'' på isen med Lappen :) Eftersom det ska bli fullmåne nu mitt i veckan, och den håller sig ett tag... :) Man måste ju ta chansen medan den finns :)
-
Hästeeeeen :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: