Torsdag :)

Nu blir det lite sent med inläggen om ridningen igår, men bättre sent än aldrig! :)
Bara 94 skoldagar kvar nu, vi kämpar!!! Har inte varit så tufft ändå..
Hjälpisdagen var ju idag då, vet inte riktigt vad jag ska kalla det... Så det får heta Hjälpisdagen :) Sprang runt första lektionen, fixade Maiga och Otylia under andra och så red jag Maiga med Linda och Otylia sen där efter :) Det gick hyfsat bra tycker jag, hade inte med några ridkläder, så hade bara gympaskor så fick rida utan stigbyglar. Men det gick det också!
Jag och Linda bestämde lite planer till nästa vecka också, så får se vad som händer då!
.
Nå, nu ska jag skriva om gårdagen och dagens ridning, sen ska jag sova!! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: