Prestation

Har typ värsta svackan här eller något. Går verkligen upp och ner i allt. Här för ett tag sen var ju allt med hästarna helt åt skogen, fast nu går det ju finfint igen.
Däremot kan jag inte göra sånt som att rita och spela piano. Speciellt inte rita, går absolut inte. Ser ut som när jag försökte rita för tre år sen... Illa.
Den där gången när det blev sådär bra var nog typ some kind of once in a lifetime-grej.
Inte alls kul det här... Varför funkar det inte lixom? Det borde ju göra det, har tex. inte pennan på något annat sätt när jag håller i den eller så...
-
(Troligen det allra verkligaste jag någonsin ritat, men av någon anledning känns det inte som att det är den här bilden som jag är ''stoltast'', eller vad man ska säga, över...)
-
Jag ska börja samla på frimärken.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: