Träns

Nu är det klart! Alla delar på plats :D Förutom rätt kapson, den jag beställt har inte kommit ännu, men den jag sytt ihop funkar bra den också! :D (om man bortser från att den är förstor... -,-)
Nå i alla fall, ganska bra tycker jag det blev :D
-
-
Och så var ju då bilden sned?! Lyckas inte få den rätt väg... Men man ser ändå mer när det sitter på hästen, så det kommer :) Och så hoppas vi på att rätt kapson kommer med posten idag... Fast jag tycker att den jag sydde blev ganska gullig ändå :D
-
-
Det enda som behövdes var en gammal nosgrimma, (som var i stl. Full som då gjorde att den var förstor -,-) en gammal toffla och två ringar från en gammal grimma. Massa gammal :D Men om man verkligen VILL så kan man ju alltid massakera något helt nytt.... Hahaha :D
Sydde ihop det med fiskelina ;)
-
Och så ska jag bara visa mina stövlar som kan gå på vatten :D
Stövlar kan ju flyta, men de ligger ju typ på sidan och sådär då... Men mina kan gå :D De superröda-duper-stövlarna! ;)
-
-
Mobilbilder som ni kanske märker ;)
Gino har tappat en sko nån gång under helgen när vi var i Norge, men hovslagaren skulle komma idag, fast det är ju lite sådär med sånt... Men tror han kommer, för han skulle komma och sätta nya skor till båda hästarna, spece till Gino innan vi åker iväg på läger nästa vecka...!! :D Tagga!
Det var lite surt när jag kom hem och såg att jag inte kunde rida, för hade planerat hela veckan, fixat ihop en massa och så går det inte... Men det går ju inte helt i kras för det är ju bara andra dagen på veckan så kan ju bara köra igång ändå :D
Och på Torsdag ska vi in till HR och hoppa, dels för att se hur han åker i transporten nu efter att vi tränat, och dels för att vi inte har tagit och över något annat än bommar på ungefär en och en halv månad nu :D
Och till sist kan jag ju säga att i alla fall, när vi nu har tränat med transporten, så i alla fall då, så går han in så gott som direkt, och man kan stänga dörren lugnt, eller göra som Soffi som far omkring där bak, utan att han går ut. Och sen när man öppnar så står han kvar till jag säger att han ska backa. Allt som krävs är morötter ;)
Nu är det bara att hoppas på att han gör likadant när han ska åka iväg också!! :D
Postat av: sofie

2011-07-26, 23:07:05 - URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: