Saker ni kanske inte visste...

...Året jag var 3 år gammal, fyllde 4 i oktober, månaderna gick vidare och det blev januari 2001, var det tillfälle då vi köpte Lappen :) Alltså, jag var inte gammal när han hamnade här :)
...Före det hade vi en ponny på foder, en fjording som hette Tinnie :)
...Jag vill kunna skriva och rita med vänster hand, därför tänker jag lära mig det.
...Jag spelar piano, ofta utan noter, tycker inte om sådana saker :)
...Att någon gång skulle jag vilja ta en kökssax och klippa av mitt hår. Problemet är bara att det inte går att sätta tillbaka sen.
...Jag inte kommer på något mer roligt.
...Förutom att mamma har berättat att när jag var liten var min första dröm att jag skulle bli kaninskötare. Är ju som bara det att det inte finns något sådant yrke ;)
...Jag läser böcker väldigt snabbt.
...Jag vill lära mig fota riktigt bra.
...Förut hade jag på mig en klocka, en såndär runt handleden, hela tiden. Sov t.o.m. med den på.
...Att jag tycker att det blev väldigt många jag i den här texten...
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: