Visste ni att...

...jag tänker alldeles för mycket?
Det gör till stor del att jag hindrar mig själv från att göra olika saker, speciellt i ridningen och bland hästarna. Jag tänker inte, ''tänk om'' utan, jag borde göra så, så borde det bli så, om jag sen gör så borde det bli på det sättet osv. Bland annat har jag blivit både sämre och bättre på att rida barbacka på det viset... ;)
.
...jag är lite utav en ''stjärnelev'', men hatar skolan?
Jag hatar skolan, jag vill inte gå i skolan, om jag kunde skulle jag troligtvis sluta gå i skolan. Men trots att just skolan är så skit, gör kjag ändå alltid alla de uppgifter jag ska göra, skriver så mycket som man måste, lämnar in allt i tid, gör mina läxor, kommer i tid till lektionerna osv. Ändå hatar jag skolan otroligt mycket.
.
...jag vill gå någon fotolinje när jag börjar på gymnasiet?
Jag vill gå någon linje där jag får fota massor, lära mig och fota massa saker så att jag sen kan gå vidare, kanske fota till någon hästtidning, kanske till och med startar ett företag? Men det finns inte riktigt någon sådan linje här, det finns media och estetiska. Media är i kalix, och därför lär jag istället gå estetiska eftersom det finns här i Happis. Och på estetiska får man ju utbilda sig mer i just sånt som att rita, vilket jag vill göra. Media går ju mer mot ljud och film också...
.
...jag har en förkärlek till saker med gammal och annorlunda stil?
Jag älskar shabby chic inredning. Älskar träns som ser ut som ex. persiska, portugisiska och liknande. Älskar sådan utrustning de har till akademisk ridning, med sina sadlar och bett. Bland annat såna stigbyglar de har, som jag till och med planerar att skaffa. Samma sak med träns, ett sådant ska jag också köpa.
Jag älskar att se filmer som Prince of Persia och Sagan om ringen, när allt är som i en annan värld, de har massa underbara kläder och hästarna har världens finaste utrustning... Går faktiskt inte riktigt att förklara. :)
.
...jag tycker vargar och drakar är otrolgit fascinerande?
På samma sätt som jag tycker om annorlunda saker, tycker jag om vargar och drakar. De är som... vackra på något vis. Med vilja... Jag tycker om de lika mycket som jag tycker om hästar, och det är mycket! Jag älskar att rita drakar, och önskar att jag kunde rita vargar också. Helt fängslande. Helt otroligt.
:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: