Dextrodag!!!!!

Uppochnervänd dag!!!
Inget är som det borde, allt har gått i 180, men allt är precis som det ska, och vi taggar till 1000!!!!!!!!!
Dagen började med stalljour med Soffi. Full rulle, massa folk på DropIn, ta hand om alla hästar, mocka och sådant. Sen satt vi och dampade runt, gav lunch och gasade vidare till Ica. Gick fint där, till vi gjorde tre failar på rad, som vi inte ska ta upp här ;) Tillbaka till stallet för att äta lunchen vi just köpt, och sen vänta och sega i över två timmar tills privata hästarna skulle in. Under den tiden, diskuterade vi lite grann om tävlingar med lite folk. Pratade om att det inte skulle vara någon klubbis här, och plötsligt hade jag och Soffi ett godkännande av Tävlingssektionen till att själva anordna en klubbtävling. Så vi satt och brainstormade där ett tag...
Sen hämtade vi in hästar, och åkte vidare hem till mig där vi fikade och sen for ut och red. Gasade med Gino, som betedde sig som vanligt, vilket jag är glad över :D Gasen i botten alltså ;) Sen in, käka middag, duscha, och vidare till Soffi. Där ett tag, sen till HR för att ta in ridskolehästarna och mitt i allt när jag står och väger hö, så ringer Marie. Hon frågar om jag kan rida dressyren imorgon på BD-cupen, för att nästan ala andra har bangat ur, blivit sjuka och allt möjligt. Var tänkt från början att jag bara skulle hoppa, men efter lite tänketid och snack med Soffi, bestämde jag mig för att köra. Nu är det jag och Soffi mot resten!!!!
Jäklar, vi ska storma!!!!! Vi har gjort det en gång, nu gör vi det igen!!!!1
.

Vi behöver inga droger, för vi blir höga på livet!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: