Gino 16/3

Red med Soffi som vanligt, när det nu är onsdag ;) Red barbacka, testade dock först att rida med en tjock vojlock på, för o se om man satt stadigare på något vis :) Jag visste att jag skulle hoppa av och plocka bort den senare, men testa tänkte jag göra ändå ;) Så, man satt lite stadigare, gled nästan inte alls men för övrigt åkte den bakåt, men jag lär fixa fram något som... funkar ;)
Skritt, trav och lite galopp, och det hela funkade fint ;) Galoppen studsar han jättemycket i då när man rider med någon annan, så man studsar med honom :D Fast han verkar inte märka det... ;) Lite små mysigt var det ju som ändå, jag och Soffi pratade om massvis med saker. Som handlade om hästar ;)
.
Hahah, hela gänget ;) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: