Hemma

Söndag kväll. Det har varit en lång helg.
Sitter och käkar lite grann, är helt slut. Håller på och bli förkyld också ;) Det har rullat på fullt hela helgen, kom hem vid halv ett från galan, efter en lång färd i bilen... På ett sätt som kanske inte är allt för bekvämt ;) Hoppkursen har också gått förbi, red en timme tidigare än räknat, men det gjorde inte så mycket. Hästen var mer framåt än uppåt i början och alla hade världens rodeo, men mot slutet funkade det fint för alla. Nu ska jag fortsätta läsa alla missade inlägg på bloglovin, har visserilgen inte lika många som fröken SOFIE har, men har ändå nog så mycket för min egen del, och de går tillbaka ändå till förra veckan :)
Ska planera hela min vecka in i minsta detalj, sen ska jag kämpa mig igen allt. Huja.
Sommaren väntar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: