Lyxiga pannband

Hittade en sida, som hade supersnygga, superlyxiga och superdyra pannband. Jag är helt mållös. Ett pannband för 1700 kr?!?!?! Inte i min värld inte. Men vill någon veta hur mina tankar går när jag ser något sådant??
-
Shit, vad snyggt!!
*Klickar på nästa
Herregud, så ***** snyggt!!
*Tittar på fler bilder
Herregud...
*Tittar priset
Åh, skit. ÅH, FAN!
*Tittar på bilderna igen
Äh, fan, jag gör ett
*Klickar vidare bland bilderna
Hur ska jag göra ett...?
... Ja...
..Nog vet jag allt hur jag ska göra...''ett''. Eller flera...
-
Så ser det ungefär ut i mitt huvud, när jag ser saker jag inte har råd med. När det finns saker jag inte kan få tag på, inte har, gör jag det själv. Jag tror det går i generna. Åtminstone i släkten, sen sprider vi runt det lite grann ;)
Ungefär:
Jag: Åh, jag vill ha en sån där speciell sadel! Äh, jag gör en :)
Jag: Hohoo, jag vill ha ett sånt där färgat träns! Äh, jag spraymålar ett :)
Jag: Åh, jag vill ha ett schabrak i den färgen! Äh, jag syr ett :)
Jag och Soffi: Åh, vi vill tävla! Äh, vi gör en tävling :)
Pappa: Åh, jag vill ha en stuga! Äh, jag bygger en :)
Pappa: Hoh, jag vill ha en kajak! Äh, jag bygger en :)
Jag: Åh, jag vill ha en ridkjol, ett stallskåp, ett par benskydd, ett pannband och allt det där. Jag är pank. Äh, jag gör ett :D
Bara några utav de saker vi gjort, gör och kommer att göra... ;)
Som sagt... Det går i släkten...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: