dag 8: Fem hästar som betytt mycket för mig

Lappen har betytt mest, han har som lärt mig alla grunder :) Har ju bombat omkring med honom i skogen och över hinder! Full rulle! :D
-
-
Sen Gino, man får verkligen rida om det ska funka på riktigt! Lär mig fortfarande massor där... Men det är jag glad över! Han är svår han...
-
-
Steffi lärde mig väl också en del.. Då hon var en helt annan typ av häst än jag var van vid.
-
-
Fany har också en del med i spelet, då hon inte heller var vad jag var van vid. Eller, hon var annorlunda. Så jag har som lärt mig en del på henne också, och lär väl fortsätta göra det :)
-
-
Och sist men inte minst, lilla Otylia. Eller stora kanske. Nå, hon är ju som väldigt duktigt på dressyr, så man får rida på henne enligt det traditionella sättet för att det ska gå rätt, vilket det inte funkar på någon annan häst. OCh så hoppar hon ju... Så länge det inte blir för högt! :D
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: