Tänkte att...

Tänkte att jag kanske skulle kunna skriva lite igen... Typ något sådant :)
Nytt: Försöker klura ut lite vad jag ska hitta på med Gino nu, inget blir som rätt något mer. Lappen har tappat en sko i onsdags, så han vilar.
-
Idag blir det övernattning med lite barn på HR, sen imorgon, lördag, så ska jag och Sofie med Paloo och Gino och tävla i Kaakamo. Efter en sömnlös natt...
På söndag blir det återhämtning och så ska jag rida Fany på kvällen. Veckan där efter är det prao, lektion på måndag, hjälpis på torsdag, och kurs till helgen, med Fany på lördag och Gino på söndag. Veckan efter det så är det höstlov, lektion på måndag och hjälpis och in födelsedag på torsdag. Till den helgen är det klubbtävling också.
Så det är en hel del i Oktober nu :)
-
-
En liten del :) Till och med lite hoppning med Lappen och Brideless med Gino ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: