Tro mig när jag säger att jag är hög på livet den här veckan!

Det roligaste med att leka jaga med Nita runt bilarna ute på gården, det är att man aldrig vet varifrån hon kommer. Om man springer runt bilen, i samma varv som hon, och så ser man plötsligt inte henne mer. Nita springer riktigt snabbt, och innan man hinner stanna och ta reda på vart hon är, så har hon bytt håll och springer rakt in en. Det blir en ganska rejäl krasch, en såndär så att man ligger på marken och skrattar så att man inte får någon luft. Precis så som jag gjorde för en liten stund sedan ;)
Hysteriskt roligt :D
-
-
Foto: Sofie
Postat av: sofie

HAHA sommar och väl tränad.. inget krachat ben! SAKNA

2011-10-19, 01:36:40 - URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: