A week

Har en del att göra resten av vekcan ändå...
För nu på:
Torsdag: Så är det ju skola först, sen till kl. halv 6 ska jag vara i stallet, som hjälpis. När jag kommer hem så ska jag rida Lappen.
Fredag: Så är det skola först, sen ksa jag rida båda hästarna, och sen vidare till antingen Soffi eller Becky, och härja runt med dom.
Lördag: Ska jag upp någorlunda tidigt, för ska hjälpa till på dressyrtävlingen som är, sen vet jag som inte... Rida hahha :D (Ovanligt)
Och på Söndag: Så är det Kickikurs kl. 11!!! :D Jättekul :D Och vet med säkerhet att jag faktiskt kommer få hoppa!! För att Tessa ska hoppa Gino, och jag ska hoppa Fany! :D Så det kommer bli en bra kurs det här tror jag... :D Sen är det USEKmöte på kvällen, och jag ska rida Lappen :)
Jo :)
-
Förra kursen med Fany :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: