Drömmer mig bort

Sitter såhär mitt i natten hos Becky och funderar på mina problem, och drömmer mig bort om hur vi en dag ska lyckas. Drömmarna leder ju även till planer, och det är ju bra! Så att vi faktiskt kan lyckas en dag.
Har tittat film här hos Bex, och sen har vi spelat Guitar Hero! Det är superroligt! Lyckades till och med klara en låt på Hard-nivå. Stolt!
Imorgon ska jag få rida Beckys Jóra! Jätteroligt! Kul och se hur det går.
Nå, som sagt, planerna sprider sig som vanligt.
Och några ord från Bent Branderups bok: Ridning på kandar;
”På sådana hästar (såna som behärskar samling och skankböjning) avbildas t.o.m.
gudar och hjältar ridande och de män som förstår sig på dem ser praktfulla ut till häst.
Må ryttare i alla tider besitta förmågan att se praktfulla ut”.
-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: