En bra lördag!

Idag har varit en händelserik dag!

Dagens startade tillsammans med Sofie, och fotande av termometern. 19°C! Inte dåligt inte! Vi traskade ut, Sofie fotade Milian och jag började skotta skit i hagen. När Sofie åkte iväg fortsatte jag med det i två timmar. Blev bra! Smälter fortare ;) For ut och red med Gino, dressyrade på hemmavägen. Var näar att det blev pannkaka där i början, men vi fixade det! Gick in, käkade lunch, gick in i  ett energisparläge och visste inte vad jag skulle hitta på att göra. Spelade piano, spikade upp min egenmålade Prov Them Wrong-tavla, min alldeles egna ''Var fan är min sensation?!''-tavla. Åkte till stan med mamma, kom hem igen, käkade middag, och senare under kvällen for jag ut på en kvällstur på Lappen tillsammans med Felicia på Gino. Väl inne igen har jag sattit ut mitt bett och min förbygel på hastnet (Köp,köp!), och därefter beställt lite nya grejer! (Det senaste med bra hjälp från pappa!) Två saker närmre bestämt. Kanske kommer blid sen när jag fått det och det sitter där det ska. Saker i hästväg, kan jag ju säga ;) Har även fått kursbekräftelsen, äntligen! Jag, Sofie och Marie ska till Piteå och lära oss och pröva på distansridning! Superkul ju! Äntligen kan Gino få göra något han är bra på, springa fort och långt! Det startar nästa helg med en teorihelg. Ser fram emot det!

Nu sitter jag här och väntar på att kvällens film börjar. Vi fortsätter med händelserika, varma och härliga dagar! Det är snart maj, därefter juni och sommarliv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: